Žiri Native Advertising Instituta prošlog je tjedna u Berlinu dodijelio čak 12 nagrada za 24sata te nagradu za brand godine klijentu LELO, čime je native studio 24sata nadmašio svjetske gigante poput CNN-a, New York Timesa, Washington Posta i Boston Globea.
Berba medalja na prestižnom svjetskom natjecanju nova je potvrda da 24sata ima najbolji studio za native oglašavanje na svijetu. Uz hrvatske projekte, ovdje su se za nagrade borili i natjecatelji iz SAD-a, Njemačke, Perua, Švedske, Australije, Rusije te niza drugih zemalja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu