Zemlje se često koriste javnim sredstvima za promicanje izvoza vlastite robe i usluga. No, upotreba sredstava za promicanje uvoza – kao što to čini Kina svojim inauguralnim Međunarodnim sajmom uvoza, koji se upravo otvorio u Šangaju – doista je rijetkost.
Godišnji Sajam uvoza, koji će biti dijelom kineske sveobuhvatne strategije za promicanje uvoza, privukao je tisuće tvrtki diljem svijeta uz obećanje kineskih tvrtki o velikim narudžbama, uključujući državna poduzeća kojima je vlada povjerila zadatak da se pobrinu za uspjeh sajma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu