Jedna od vodećih domaćih turističkih agencija Uniline ove godine bilježi poraste u ključnim segmentima poslovanja, a uz širenje na nova tržišta, srodne turističke segmente i ulaganje u stručne kadrove, upozorava i na potrebu promjena u sektoru turizma.
Ocjenjujući ovu godinu za Uniline uspješnom, predsjednik Uprave Boris Žgomba ističe u razgovoru za Hinu važnost praćenja i prilagodbe tržišnim trendovima te stvaranja uvjeta održivog poslovanja za jačanje konkurentnosti i poslovanja agencije i turizma u cijelosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu