Hrvatska brodogradnja, njezini problemi, restrukturiranja, gubici na tečajnim razlikama i kašnjenja u isporuci brodova, kao i priče o znanju i tehnologijama koje nitko nema teme su koje su starije od ove tiskovine i koje prate osamostaljenje države sve do danas.
Ali hrvatska brodogradnja također je pokazatelj kako ništa nismo naučili od osamostaljenja do danas pa čak niti na svojim pogreškama – nego smo linijom manjeg otpora krenuli utabanim stazama kolokvijalno zvanim "ne talasaj". Pokušajmo zamisliti scenariji u kojem je netko jednog dana prije dvadesetak godina rekao "to ovako više ne može" i jednostavno ugasio ili sveo na racionalnu gospodarsku veličinu broj zaposlenih u škverovima – što bi se onda dogodilo? Ništa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu