Obiteljska tvrtka Hyla iz Ljubljane proizvodi usisivače s vodenim filterom, prodaje ih pod istoimenim brendom te u svijetu drži 30 posto udjela na tržištu. Ove godine prodat će 40.000 svojih usisivača na 70 tržišta, a njihovi kupci su kućanstva, i posebno u arapskom svijetu prestižni hoteli kao što su Intercontinental Merriot i Radisson Blue.
Uložili u proširenje
"Naš proizvod je najbolji na svijetu na tržištu usisivača s vodenim filterom. Mi smo tržišni lideri u razvoju, drugi nas slijede, a naša rješenja, iako zaštićena patentima, imitiraju", kaže Janez Pogačar, direktor i osnivač kompanije Hyla, dodajući da to radi i američki Rex-Air, koji je na tržištu SAD-a veći od Hyle, ali mu prodaja nekoliko godina pada, a slovenskoj tvrtki raste.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu