Ljeto je tradicionalno vrijeme kada pivovare najbolje posluju zbog visokih temperatura i povećanje potrošnje piva, a u Hrvatskoj dodatno i zbog velikog priliva stranih turista.
No, ove godine je bio i dodatan povod za povećanu potrošnju piva, a to je Svjetsko nogometno prvenstvo (SP) i posebice povijesni uspjeh nogometne reprezentacije Hrvatske. Službeni podaci, oni Hrvatske gospodarske komore, govore da je tijekom mjesec dana trajanja nogometnog ludila hrvatska maloprodaja uprihodila 4,5% više nego u istom razdoblju lani dok su ugostitelji fiskalizirali 879 milijuna kuna prometa, a što je 3% više nego u istom razdoblju lani. Iako iz najvećih hrvatskih pivovara, Zagrebačke pivovare – Ožujsko pivo i Heinekena – Karlovačko pivo, nismo uspjeli dobiti komentare o njihovom poslovanju tijekom trajanja SP-a, iz ostalih pivovara ističu da su imali značajan rast.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu