Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Naučili da je u reklami za pivo ono i najvažnije

Autor: Poslovni.hr
05. srpanj 2018. u 22:00
Podijeli članak —
Siniša Waldinger, izvršni kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, Foto: PD

Pozornost skreće s blještavila arena, hinjenog nacionalnog naboja i raskošnih produkcija – na samo pivo.

 Velike sportske manifestacije, a posebice europska i svjetska prvenstva u nogometu, su velika prigoda za marketinške kampanje, a tradicionalno su posebno aktivne pivovare jer potrošnja piva tad ima značajni rast u odnosu na “normalnu situaciju”. Stoga se rade velike produkcije kako bi se što bolje prezentirali javnosti. U Heinekenu Hrvatska, Karlovačkoj pivovari ove godine su išli s antireklamom, ističu, odlučili su uložiti sedam puta manje novca u odnosu na prošli SP.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Stidljivo priznaju da je utjecalo i to da je glavni “pivski” pokrovitelj hrvatske reprezentacije njihov glavni konkurent Ožujsko pivo, pa Karlovačko nije moglo koristiti motive reprezentacije niti igrače. Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije Heineken Hrvatska, pojašnjava da su umjesto slavnih osoba i specijalnih efekata u reklamama shvatili da je potrošačima najvažnije pivo pa su radije uložili u nižu cijenu piva. “Nešto smo naučili – ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača. Agencija Bruketa&Žinić&Grey doslovno je shvatila brief ‘napravite jeftiniju kampanju’ pa se njen tim poigrao idejom kako se može uštedjeti i to i prikazao”, kaže Rabuzin. Siniša Waldinger, izvršni kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, pojašnjava da im je kampanja bila posebna upravo zato što je svojevrsna antireklama.

 Velike sportske manifestacije, a posebice europska i svjetska prvenstva u nogometu, su velika prigoda za marketinške kampanje, a tradicionalno su posebno aktivne pivovare jer potrošnja piva tad ima značajni rast u odnosu na “normalnu situaciju”. Stoga se rade velike produkcije kako bi se što bolje prezentirali javnosti. U Heinekenu Hrvatska, Karlovačkoj pivovari ove godine su išli s antireklamom, ističu, odlučili su uložiti sedam puta manje novca u odnosu na prošli SP.

Stidljivo priznaju da je utjecalo i to da je glavni “pivski” pokrovitelj hrvatske reprezentacije njihov glavni konkurent Ožujsko pivo, pa Karlovačko nije moglo koristiti motive reprezentacije niti igrače. Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije Heineken Hrvatska, pojašnjava da su umjesto slavnih osoba i specijalnih efekata u reklamama shvatili da je potrošačima najvažnije pivo pa su radije uložili u nižu cijenu piva. “Nešto smo naučili – ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača. Agencija Bruketa&Žinić&Grey doslovno je shvatila brief ‘napravite jeftiniju kampanju’ pa se njen tim poigrao idejom kako se može uštedjeti i to i prikazao”, kaže Rabuzin. Siniša Waldinger, izvršni kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, pojašnjava da im je kampanja bila posebna upravo zato što je svojevrsna antireklama.

“Pozornost skreće s blještavila arena, hinjenog nacionalnog naboja i raskošnih produkcija – na samo pivo. To nam je bilo zanimljivo. Pristup je prepoznat i od publike. Serija od petnaest reklama snimala se nekoliko dana u okolici Zagreba s minimalnim brojem statista, glumaca i tehničke opreme”, kazao nam je Waldinger.     

Autor: Poslovni.hr
05. srpanj 2018. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close