Velike sportske manifestacije, a posebice europska i svjetska prvenstva u nogometu, su velika prigoda za marketinške kampanje, a tradicionalno su posebno aktivne pivovare jer potrošnja piva tad ima značajni rast u odnosu na “normalnu situaciju”. Stoga se rade velike produkcije kako bi se što bolje prezentirali javnosti. U Heinekenu Hrvatska, Karlovačkoj pivovari ove godine su išli s antireklamom, ističu, odlučili su uložiti sedam puta manje novca u odnosu na prošli SP.
Stidljivo priznaju da je utjecalo i to da je glavni “pivski” pokrovitelj hrvatske reprezentacije njihov glavni konkurent Ožujsko pivo, pa Karlovačko nije moglo koristiti motive reprezentacije niti igrače. Filip Rabuzin, direktor marketinga kompanije Heineken Hrvatska, pojašnjava da su umjesto slavnih osoba i specijalnih efekata u reklamama shvatili da je potrošačima najvažnije pivo pa su radije uložili u nižu cijenu piva. “Nešto smo naučili – ne moramo imati skupe TV reklame da bismo privukli pozornost potrošača. Agencija Bruketa&Žinić&Grey doslovno je shvatila brief ‘napravite jeftiniju kampanju’ pa se njen tim poigrao idejom kako se može uštedjeti i to i prikazao”, kaže Rabuzin. Siniša Waldinger, izvršni kreativni direktor agencije Bruketa&Žinić&Grey, pojašnjava da im je kampanja bila posebna upravo zato što je svojevrsna antireklama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu