Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Google odlučio umiroviti AdWords

Autor: Tomislav Pili
28. lipanj 2018. u 11:00
Podijeli članak —
FOTO: Reuters

Jednostavnije usluge.

Google je u srijedu najavio do sada najveću promjenu svog oglašivačkog softvera "umirovljenjem" brendova Ad Words i DoubleClick.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kompanija će zadržati brendove AdSense i AdMob za oglašivačke tehnologije namijenjene malim internetskim stranicama i mobilnim aplikacijama.

Google je u srijedu najavio do sada najveću promjenu svog oglašivačkog softvera "umirovljenjem" brendova Ad Words i DoubleClick.

Kompanija će zadržati brendove AdSense i AdMob za oglašivačke tehnologije namijenjene malim internetskim stranicama i mobilnim aplikacijama.

Osnovni alat za internetsko oglašavanje u "Googleovom arsenalu" sada će biti Google Ads s pristupom podacima s Googleove tražilice, YouTube video-servisa, trgovine aplikacijama Google Play te od tri milijuna partnera.

Iz Googlea tvrde da će početno sučelje Google Adsa biti pojednostavljeno. Sofisticiraniji softver za oglašavanje zvat će se Google Marketing Platform. Podsjetimo, AdWords je lansiran 2000. godine dok je DoubleClick kupljen 2008. godine.

Sridhar Ramaswamy, stariji potpredsjednik Googlea za oglašavanje izjavio je novinarima kako su promjene motivirane željom da se usluge pojednostave. Umjesto da moraju ići na AdWords da bi kupili oglas na YouTubeu, Google Ads služit će stručnjacima za internetski marketing kao "glavna vrata" za sve Googleove oglašivačke usluge.  

Autor: Tomislav Pili
28. lipanj 2018. u 11:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close