Riječki startup STEMI, proizvođač prvoga hrvatskog robota za edukaciju, u pripremama je za širenje na američko tržište. Nakon što je u svibnju predstavio novu generaciju svog istoimenog robota, STEMI kani obnoviti razgovore s Amazonom, Googleom, Appleom, Intelom i drugim IT divovima. Marin Trošelj, osnivač i direktor STEMI-ja kaže da su imali dosta kontakata kad su se početkom prošle godine predstavili na najvećem sajmu potrošačke elektronike na svijetu, CES-u u Las Vegasu.
"Tada nam je na štand došao Amazon i pitao nas koliko tisuća komada našeg robota možemo mjesečno proizvoditi, a mi smo do tada ukupno proizveli 500 robota. Tada smo shvatili da moramo pojesti još mnogo palente da bismo mogli na međunarodnu utakmicu", kaže Trošelj. Dodaje da su to riješili unazad godinu i pol dana. Pojašnjava da STEMI sad unutar jedne godine može u četiri iteracije proizvesti do 20 tisuća robota. Pet tisuća po jednoj seriji. Ističe da su ipak krenuli skromnije. Napravili su dvjesto robota nove generacije, koji su spremni za isporuku, a do kraja godine tako planiraju pripremiti još 500 do tisuću komada. Ostalo će, pojašnjava, ovisiti o dogovorima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu