Mobilna mreža bonbon na domaćem je tržištu prisutna već osam godina i brend se od lansiranja nije mijenjao, no najnovijom kampanjom iza koje stoji agencija McCann Zagreb predstavljeno je osvježenje vizualnog identiteta brenda. Najnoviji bonbon spot nastao je pod redateljskom palicom Đorđa Jovanovića.
"Smatrali smo da je sada pravo vrijeme za promjenu jer se unutar ovih osam godina dogodio veliki zaokret u targetu i naši korisnici danas imaju drugačije interese nego tada. Naravno, i naša se korisnička baza višestruko povećala u zadnjih nekoliko godina stoga je bilo važno prilagoditi se novoj strukturi korisnika˝, pojasnila je razloge osvježavanja brenda Anja Uzelac, stručnjakinja za komunikacije u bonbonu. Daniel Vuković, glavni kreativni direktor McCanna Zagreb objašnjava kako je riječ o brendu koji se svojom komunikacijom uistinu izdvaja od ostalih brendova na tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu