Korisnici sve manje vjeruju Facebooku no to nužno neće rezultirati negativnim odrazom na priljev oglasa, glavnog generatora prihoda i dobiti najveće društvene mreže.
Dvije ankete provedene u SAD-u i Njemačkoj pokazuju kako se kompanija suočava s padom povjerenja oko zaštite osobnih podataka. Anketa Reutersa i Ipsosa provedena prošloga tjedna na 2237 ispitanika pokazala je da 41 posto Amerikanaca vjeruje da Facebook poštuje regulativu o zaštiti osobnih podataka. Istovremeno, 51 posto u to ne vjeruje. To je najlošiji rezultat među tehnološkim kompanijama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu