Combis, IT kompanija u sastavu grupe Hrvatski telekom, razvila je platformu za prodaju izleta i drugih izvanpansionskih sadržaja.
Riječ je o najbrže rastućem segmentu turizma u Hrvatskoj koji u užem smislu obuhvaća tržište vrijedno 1,9 milijardi kuna, a u širem tržište veće od pet milijardi kuna. Nova Combisova platforma nazvana je Excursor i povezuje organizatore izleta s jedne strane, turističke agencije s druge te hotele, kampove i privatne iznajmljivače s treće strane. Ana Kovačević, voditeljica poslovnog razvoja Excursor projekta u Combisu kaže da im je cilj učiniti prodaju izvanpansionske ponude efikasnijom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu