Prvi put u Hrvatskoj lani je, pod nazivom 'Odabrale mame', pokrenuto istraživanje zadovoljstva potrošača proizvodima i uslugama, u kojem ocjene daju isključivo majke. U trajanju od tri mjeseca tako je više od 8000 hrvatskih majki-roditeljica dalo svoje mišljenje za 347 proizvoda nakon čega je pobjedničkim brendovima u siječnju ove godine uručeno i priznanje za njihovu izvrsnost.
Među odabranim brendovima i proizvodima su deterdžent Faks helizim Saponije Osijek, omekšivač Ornel iste tvrtke, ABC krem sir Belja, Dove gel, Clarum listovi za pite i savijače, tjestenina Paštaria, Labudov deterdžent Meri Merino, Nestlé baby dessert, čokolada Toblerone, čips Lorenz Crunchips, Piko salama Pika Vrbovec te brend Gavrilović, pobjednik u 4 kategorije. Za pokretanje i realizaciju projekta 'Odabrale mame' zaslužan je Tihomir Kovač, direktor projekta i tvrtke za istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja Selektiva. Za Poslovni dnevnik govori o vrijednostima koje zahvaljujući ovoj nicijativi kod pojedinih proizvoda dolaze u prvi plan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu