Još od 1995. Siniša Waldinger je u svijetu tržišnih komunikacija, a 2013. postao je partner i glavni kreativni direktor u agenciji Bruketa&Žinić.
Član ste mnogih žirija na strukovnim natjecanjima – u kojem se pravcu razvijaju kreativne industrije?
Osnovna promjena pravca dogodila se s pojavom interneta, kasnije i društvenih mreža, a sastoji se zapravo u tome da komunikacija više nije koncipirana da bude jednosmjerna i da primatelji poruke više nisu puki promatrači koji trebaju 'saslušati' što im neki brend ima za reći, nego postaju aktivni sudionici te komunikacije. To je ona tektonska promjena koja se dogodila u zadnjih recimo 20-ak godina, sve ostalo uključivo i ovo što vidimo danas samo je poliranje toga pogonjeno ludim razvojem tehnologije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu