Domaći kvalitetan proizvod mora postati ključ prepoznatljivosti hrvatskog turizma, poručio je jučer predsjednik HGK Luka Burilović s okruglog stola manifestacije Kupujmo hrvatsko – Hrvatski proizvod za hrvatski turizam, koja je u zagrebačkom Plaza Event Centru okupila i 65 malih i srednjih proizvođača, OPG-ova i obrta te predstavnike turističkog sektora.
Iako se sve više njih povezuje i domaći, autohtoni proizvodi su sve traženiji, i dalje su problem neorganiziranost OPG-ova, transport, nedovoljne količine te cjenovna nekonkurentnost. Lošinjska Jadranka je još prije 20 godina imala proizvodnju pšenice, svinja…, istaknuo je član Uprave Goran Filipović. Zadnjih godina opet su na tom tragu pa gostima hotela serviraju i 90% domaćih proizvoda i rade 7 mil. kuna prometa s OPG-ima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu