Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Airbnb sve više ugrožava TripAdvisor

Autor: Poslovni dnevnik
08. studeni 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Hoteli privlače goste kroz izravno rezerviranje/FOTOLIA

Internetski servisi za rezervaciju putovanja teže odolijevaju alternativnoj konkurenciji.

Cijene dionica internetskih servisa za rezervaciju putovanja Pricelinea i TripAdvisora u utorak su oštro pale, što pokazuje kako se model poslovanja koji je nedavno protresao tu industriju našao pod rastućim pritiskom drugih konkurenata.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Cijena dionice TripAdvisora u utorak je potonula 23, a Pricelinea više od 13 posto, nakon što su te tvrtke objavile slabije kvartalne poslovne rezultate nego što su analitičari očekivali. Iako se okolnosti u ovim kompanijama razlikuju, sve su suočene s povećanom konkurencijom internetskih servisa poput Airbnba i ostalih koji nude alternativu tradicionalnom hotelskom smještaju, a i hotelski su lanci zaoštrili borbu u području internetskog poslovanja.

Cijene dionica internetskih servisa za rezervaciju putovanja Pricelinea i TripAdvisora u utorak su oštro pale, što pokazuje kako se model poslovanja koji je nedavno protresao tu industriju našao pod rastućim pritiskom drugih konkurenata.

Cijena dionice TripAdvisora u utorak je potonula 23, a Pricelinea više od 13 posto, nakon što su te tvrtke objavile slabije kvartalne poslovne rezultate nego što su analitičari očekivali. Iako se okolnosti u ovim kompanijama razlikuju, sve su suočene s povećanom konkurencijom internetskih servisa poput Airbnba i ostalih koji nude alternativu tradicionalnom hotelskom smještaju, a i hotelski su lanci zaoštrili borbu u području internetskog poslovanja.

"Mi smo sada velika kompanija. A kada se jednom nađete u velikim brojkama, prirodno je da stope rasta usporavaju", kazao je izvršni direktor Pricelinea Glenn Fogel. Financijski direktor Trip-Advisora Ernst J. Teunissen upozorio je, pak, ulagače prilikom poziva vezanog za kvartalne rezultate kako je u trećem tromjesečju na godišnjoj razini prihod po kupcu pao 11 posto. Kompanije kao što su Hilton Worldwide Holdings postale su agresivnije u privlačenju klijenata s drugih servisa, nudeći pogodnosti, uključujući besplatan internet te niže cijene, kako bi postali što atraktivniji klijentu da rezervira sobu direktno putem njihove internetske stranice.

Autor: Poslovni dnevnik
08. studeni 2017. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close