Istraživanje tržište tiska u Hrvatskoj u 2016. pokazalo je da su svi pokazatelji u padu – prodaja, oglašavanje i trgovina, kao i da je na tržištu dnevnih listova po prodaji najjača Styria grupa, a Hanza Media na tržištu oglašavanja u dnevnim novinama, podaci su koje je u srijedu objavila Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN).
Agencija je ispitivanje tržišta tiska u Hrvatskoj u 2015. i 2016. provela na uzorku od ukupno 53 novinska nakladnika i distributera tiska, a obuhvaćena su tržišta naklade tiska (općeinformativni dnevnici i tjednici), oglašavanja u općeinformativnim dnevnicima i tjednicima te tržištiu trgovine tiskom na području Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu