Odmah na početku panela “Kako kreirati poljoprivredni proizvod?” na drugoj konferenciji Agro startup okupljeni su jasno dali do znanja da neće u kontekstu poljoprivrede koristiti riječ startup. Navodno, ta se riječ odnosi ponajprije na tehnološke tvrtke, dok će se oni u debati o tome kako kreirati poljoprivredni proizvod baviti strukom, tj. agronomijom.
165tisuća OPG-ova
trenutačno je aktivno u Hrvatskoj
Za to vrijeme ispred dvorane u kojoj se održavao panel Svjetlana Lenac, suosnivačica istoimenog OPG-a iz Hrvatske Kostajnice medijima je objašnjavala kako su ona i muž uspjeli podići svoj OPG. Nije koristila startup terminologiju, ali je doslovno opisala način na koji danas svaki uspješan startup stvara svoje proizvode neovisno čime se bavi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu