učer ste pretraživali sve o novom Office 365, a već danas gdje god se krećete po internetu iskaču vam reklame za isti? Ako vjerujete u slučajnosti na internetu, vrijeme je da prestanete. Svi koji su se ikada susreli s izazovom zvanim internet marketing, svjesni su da na najvećoj svjetskoj mreži sreća igra tek malu ulogu. Baš kao i ovaj, svi tekstovi na internetu, bilo da se radi o web stranici, blogu ili web shopu, nastaju tek nakon dobre pripreme u kojoj glavnu stavku igraju ključne riječi. One se pomno istražuju kako bi svi koje zanima tematika o kojoj se piše, mogli što jednostavnije i brže pronaći baš taj tekst, a temelj su za SEO (Search Engine Optimization) postavljanje vašeg web odredišta, piše BizIT.
Što su ključne riječi?
Najjednostavnije rečeno, ključnim frazama i riječima definiramo sadržaj našeg web odredišta i time ga činimo dostupnijim za pronalazak u hrpi istog ili sličnog sadržaja. Te iste ključne riječi web pretraživači koriste kako bi korisnike mogli uputiti na pravu adresu, zato je iznimno važno da one reflektiraju temu našeg bloga ili stranice. Ustanovi li pretraživač da vaš sadržaj nema veze s riječima kojim ste ga definirali, vrlo bi vas brzo mogao eliminirati s liste rezultata, čime postajete skoro nevidljivi svima koji ne znaju točnu adresu vaše stranice. Vaša primarna svrha je da na svoju stranicu, blog ili web trgovinu privučete što više organskih posjetitelja (onih koji nisu došli do vas putem plaćenog oglasa), ali i da stalno privlačite nove posjetitelje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu