Filmska industrija, a neposredno i književnost neizostavni su dio inspiracije za područje oglašavanja i marketinga. Posredno ili neposredno u mnogim vrhunskim reklamnim video uradcima može se pronaći elemente i utjecaje različitih, ponekad i kultnih umjetničkih djela, a poznati filmski glumci, pa ponekad i redatelji nastupaju u reklamama za glasovite svjetske brendove.
Tako ćemo u reklami za American Express gledati Roberta De Nira, a u reklami za Martini Georgea Clooneya – iako ni jedan, ni drugi neće dopustiti da reklama bude prikazana u Sjedinjenim Američkim Državama. Inače, većina hollywoodskih glumaca reklame najčešće i najrađe snima za japansko tržište računajući da ih tamo nitko iz njihove neposredne publike neće vidjeti, niti – ne daj bože – pomisliti kako su se prodali.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu