U kasnim 70-ima Ennio De Rigo, koji se tada bavio graditeljstvom i imao u svom vlasništvu imao tvornicu hladnjaka Surfrigo, odlučio je uložiti u proizvodnju naočala. Danas je De Rigo svjetski lider u dizajnu, proizvodnji i distribuciji vrhunskih dioptrijskih i sunčanih naočala. Grupa je jedna od najuspješnijih na području optičke maloprodaje s vlastitim lancima, General Optica u Španjolskoj, Mais Optica u Portugalu i Opmar Optik u Turskoj te podružnicom Boots Opticians u Ujedinjenom Kraljevstvu. Putem razgranate veleprodajne mreže kojom upravlja De Rigo Vision SpA, proizvodi grupacije se distribuiraju u otprilike 80 država, većinom u Europi, Aziji i Americi, kroz 16 kompanija i više od 100 neovisnih distributera.
“Može se reći da smo započeli posao u štali: u maloj kući u naselju Pozzale di Cadore. Moj suprug se prvi put upustio u biznis s naočalama kao partner koji je financirao malo poduzeće. U to nas je vrijeme bilo petnaest i radili smo na ugovor za tri velika klijenta, u Njemačkoj, u Sjedinjenim Državama i u Italiji. Izrađivali smo naočale koje su bile poznate kao ‘perolake’ jer su bile iznimno lagane, što je bio veliki uspjeh i dobar početak”, prisjetila se početaka Emiliana De Rigo, supruga Ennia De Rigo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu