Na konferenciji Večernjeg lista Hrvatska kakvu trebamo jučer je u prvom planu bilo brendiranje i pozicioniranje Hrvatske u svijetu, kroz novu vanjsku politiku, prepoznatljivost proizvoda u svijetu, te kulturu i baštinu.
Predsjednica RH Kolinda Grabar-Kitarović naglasila je da imidž Hrvatske može utjecati i na njenu sigurnost i demografske potencijale, te ocijenila da brendiranje pretpostavlja definiranje sveobuhvatne strategije, u što su uključeni svi akteri državne vlasti, ali i nevladin sektor, agencije kulturnog, sportskog i drugog sektora. “Može se zaključiti da se nacionalna reputacija ne može konstruirati, ona se mora zaslužiti. Prvo što se čuje kada se spomene Hrvatska su prekrasna zemlja, Dubrovnik, sportaši, Davor Šuker, Cro Cop, Janica Kostelić… S druge strane nismo dovoljno učinili da promoviramo Hrvatsku kao državu inovacija”, smatra predsjedica i dodaje da je prva riječ koja se čuje kad se spomene politika – Balkan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu