Supružnici Samo i Iza Login otkrili su za Bloomberg da su slovensku kompaniju Outfit7, poznatu diljem svijeta po aplikaciji Talking Tom, prodali da bi se mogli baviti svojim stvarnim ciljem – proizvodnjom hrane.
Aplikaciju Talking Tom aktivno koristi 350 milijuna ljudi, a njezin YouTube kanal ima gotovo četiri milijuna pretplatnika i više od dvije milijarde pregleda. Zanimljivo je da su prije planetarnog uspjeha Talking Toma, supružnici Login doživjeli neuspjeh s nogometnom aplikacijom, turističkim vodičem po Islandu, aplikacijom koja dijeli financijske savjete i aplikacijom za primjenu ljekovitih kristala. Samo i Iza su objasnili da su unatoč uspjehu Outfita7 odluku o njegovoj prodaji donijeli već na početku.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Proizvodnja hrane im je cilj, možda će ih zanimati Belje
po 1 kn sigurno
Proizvodnja hrane im je cilj, možda će ih zanimati Belje
Uključite se u raspravu