Srebrom je nagrađena kampanja „Donesi mi Domaćicu" u kategoriji Hrana, za klijenta Kraš. Broncu je dobila kampanja za Zagrebačku banku – „Tko kaže da ne mogu. SA ZABOM MOGU." u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge. Obje kampanje donijele su odlične rezultate i postigle su i više od planiranih ciljeva čime su zaslužile nagrade Effie u svojim kategorijama. Kreativni koncepti kampanja istaknuli su jasno i direktno poruke klijenata, osigurali im vidljivost te izazvali potrebne reakcije kupaca i korisnika zahvaljujući kojima su ostvarile uspjeh.
Mlade kreativne snage Real grupe osvojile su odlično 2. mjesto na natjecanju Young Lions u kategoriji Dizajn.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu