Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Vozni park Flixbusa u Hrvatskoj bogatiji za 15 novih autobusa, sada ih je preko 40

Autor: Poslovni.hr
06. ožujak 2017. u 11:57
Podijeli članak —
Foto: Davor Javorović / Pixsell

Mrežno planiranje koje je povezalo gradove hrvatske s preko 500 destinacija diljem Europe, dovelo je i do neminovnog otvaranja novih autobusnih linija za predstojeću sezonu.

Otkako je FlixBus start-up ušao na hrvatsko tržište prošle godine u lipnju, sve brži rast i širenje mreže dovelo je i do novih investiranja domaćih autobusnih prijevoznika koji su prepoznali FlixBus poslovni model kao svoj model budućeg uspješnog poslovanja.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Od ukupno 15 novih autobusa spremnih za novu sezonu, koji u potpunosti zadovoljavaju standarde FlixBus brenda, Slavonija Bus investirala je u 2 potpuno nova katna autobusa NEOPLAN SKYLINER P05 preko tvrtke Auto Hrvatska, dok su Brioni Pula investirali u 9 novih autobusa. Vincek autobusi investirali su u dodatna 3 autobusa, a Knežević prijevoz u dodatna 2 autobusa. Hrvatska FlixBus flota je u samo 8 mjeseci narasla na preko 40 autobusa.

Otkako je FlixBus start-up ušao na hrvatsko tržište prošle godine u lipnju, sve brži rast i širenje mreže dovelo je i do novih investiranja domaćih autobusnih prijevoznika koji su prepoznali FlixBus poslovni model kao svoj model budućeg uspješnog poslovanja.

Od ukupno 15 novih autobusa spremnih za novu sezonu, koji u potpunosti zadovoljavaju standarde FlixBus brenda, Slavonija Bus investirala je u 2 potpuno nova katna autobusa NEOPLAN SKYLINER P05 preko tvrtke Auto Hrvatska, dok su Brioni Pula investirali u 9 novih autobusa. Vincek autobusi investirali su u dodatna 3 autobusa, a Knežević prijevoz u dodatna 2 autobusa. Hrvatska FlixBus flota je u samo 8 mjeseci narasla na preko 40 autobusa.

˝Mrežno planiranje koje je povezalo gradove hrvatske s preko 500 destinacija diljem Europe, dovelo je i do neminovnog otvaranja novih autobusnih linija za predstojeću sezonu. Kako je FlixBus brend vrlo brzo prepoznat na hrvatskom tržištu te prihvaćen kao jedinstvena opcija putovanja Europom, tako je i u posljednjih 8 mjeseci potražnja za putovanjima porasla što su FlixBus partneri i prepoznali.˝ – izjavio je Dean Čebohin, direktor razvoja poslovanja za FlixBus CEE regiju.

Autor: Poslovni.hr
06. ožujak 2017. u 11:57
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close