Hrvatska je samo jedna od zemalja u kojoj se prije ili poslije zaoštrila priča oko ulaska Ubera na tržište prijevoza, a ako nas to može imalo utješiti, jednako smo zbunjeni novonastalim okolnostima kao i mnoge druge europske zemlje. Ministru Olegu Butkoviću stoga neće biti nimalo lako ostvariti zadatak koji je prilično olako obećao, odnosno razmotriti aktualnu zakonsku regulativu i donijeti odluku hoće li i na koji način Uber pustiti da radi u Hrvatskoj, bez da vozače ganjaju inspektori i policija.
Predvidjeti budućnost taksi prijevoza, njihovog eventualnog suživota s aplikacijama poput Ubera, te budućnosti novih platformi nastalih uz pomoć novih tehnologija jednako je gledanju u staklenu kuglu, čini se. Dosadašnja iskustva u zadnjih svega par godina, uz brzinu odvijanja procesa koji se isto tako nisu mogli predvidjeti, daju nam tek slabašne polazišne točke za koje se možemo uloviti, i kako sad stvari stoje jednako je moguće da se realizira par sasvim oprečnih scenarija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.vozio se za Advent od kule do Gl.Kolodvora, 24 kn, dolazak oko 2 min, plaćanje s računa, ne moraš imati gotovinu, vozač ugodan, pažljiv i solidan vozač, automobil uredan, u usporedbi s Cameom, čekanje puno duže, vozač ponekad ne progovori niti riječ, neki nemaju pojma o ZG, neki o vožnji, jer su stranci, cijena nešto viša, automobili? pa vidite i sami, Škode, franšize Dacia
Nije Uber toliko jeftiniji kao što bi se dalo zaključiti iz brojnih članaka o toj temi štoviše može biti i skuplji kad je velika navala za praznike i slično zbog njihove opcije povećanja cijena kod velike potražnje! Obični Taxii imaju uglavnom i prostranije aute što Uber opet dodatno naplaćuje ako naručuješ auto tipa Octavie!? što je za običan Taxi uobičajan rang vozila. Prosječan čovjek se ionako ne može često voziti Taxiem i kad se sve zbroji i oduzme nije to tolika revolucija bar u Hrvatskoj.
Nek je i skuplji, ja radio taxijem neću iz principa. Ako nema ubera, tu je cammeo i eko
Kad ćemo imati uber black konačno?? Da ne moramo sa ići sa sugavim autima
uber u Hrvatskoj nema sanse. “konkurentni” su u Parizu di je taksi 3-4 puta skuplji i na drugim takvim napuhanim lokacijama. čisti marketing bez supstance
Uključite se u raspravu