Servis e-Građani, koji je do sada privukao više od 300 tisuća korisnika, koji muku muče sa snalaženjem u nelogično nabacanim e-uslugama, nepreglednim menijima, potpuno različitom dizajnu sučelja od jednog ministarstva i agencije do drugog, bit će temeljito redizajniran do kraja iduće godine, doznaje Poslovni dnevnik.
Prvi dio posla Vlada je obavila potiho. APIS IT, državna informatička tvrtka koja je unazad godinu dana postala središnja točka za nabavu IT proizvoda i usluga za ministarstva i ostatak državne uprave, bez pompe provela je nabavu za redizajn korisničkog sučelja servisa e-Građani. Rok isporuke je početak ožujka.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.e-građani je samo centralno mjesto prijave sa kojeg se može pristupiti nizu različitih servisa. Svaki od tih servisa je vjerojatno napravio drugi dobavljač. Uglavnom, potrebno je definirati jedinstveno sučelje i onda od strane svakog dobavljača napraviti preinake. Ovo će biti samo neko krpanje za bonus od 200k kuna za navedeni obrt. 😉
Bilo je i vrijeme.
Uključite se u raspravu