Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Pustolovni turizam predstavit će se na tri specijalizirana sajma

Autor: Marija Crnjak
13. prosinac 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Ponuda za pustolovne turiste raste/S. S./PIXSELL

Zaokret u promociji.

Na inicijativu Zajednice pustolovnog turizma pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, rast ponude trebao bi slijediti zaokret u promociji i nastupima na sajmovima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U planu su nastupi na tri sajma početkom 2017., nizozemskom Vakantiebeurs, belgijskom Gentu te u paviljonu pustolovnog turizma na berlinskom ITB-u, a za siječanj 2018. gađaju londonski Adventure Travel Show. Dogovoreno je to na sjednici Zajednice održanoj u utorak. Agencije su to spremne platiti, budući da u suradnji s HGK trebaju sufinancirati nastup s najmanje 50 posto iznosa, i slažu se da će vidljiviji biti zajednički nastup na jednom štandu, nego nastup pojedinačnih agencija.

Na inicijativu Zajednice pustolovnog turizma pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, rast ponude trebao bi slijediti zaokret u promociji i nastupima na sajmovima.

U planu su nastupi na tri sajma početkom 2017., nizozemskom Vakantiebeurs, belgijskom Gentu te u paviljonu pustolovnog turizma na berlinskom ITB-u, a za siječanj 2018. gađaju londonski Adventure Travel Show. Dogovoreno je to na sjednici Zajednice održanoj u utorak. Agencije su to spremne platiti, budući da u suradnji s HGK trebaju sufinancirati nastup s najmanje 50 posto iznosa, i slažu se da će vidljiviji biti zajednički nastup na jednom štandu, nego nastup pojedinačnih agencija.

 

Kelemen

Moramo razbiti strah Nizozemaca da je Hrvatska strma i vjetrovita ciklodestinacija.

"Umjesto nastupa na općim sajmovima, trebaju nam specijalizirani sajmovi. Potrudit ćemo se ubaciti na ove sajmove sljedeće godine, ako to ne uspije plan je godina kasnije", kazala je Laura Popovac, predsjednica Zajednice pustolovnog turizma. Željko Kelemen, vlasnik agencije Huck Finn, istaknuo je kako je na sajmovima nužno nuditi konkretne proizvode i imati educirane informatore. Kelemen ističe velik potencijal nizozemskog tržišta kad je u pitanju cikloturizam. "Nizozemska je najveće emitivno tržište, no kod njih moramo razbiti strah od percepcije Hrvatske kao brdovite i vjetrovite destinacije u kojoj je vruće", kaže Kelemen. 

Autor: Marija Crnjak
13. prosinac 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close