Kad je prije nekoliko dana u Sava centru u Beogradu JoomBoos objavio početak natječaja za nove talente i zvijezde "VideoStar", nekoliko tisuća mladih dočekivali su svoje idole kao pop-zvijezde. Atmosfera je bila poput one na pop-koncertima, djevojke i mladići natiskivali su se na ograde sa zaštitarima kako bi u objektiv mobitela uhvatili svoju omiljenu zvijezdu ili vlogera ("video" plus "bloger").
Procvat za dvije-tri godine
Anegdota je poučna, jer iza tih nekoliko idola, čije objave kratkih videoklipova prate, stoji nekoliko stotina tisuća pretplatnika na njihovim YouTube kanalima i više od sto milijuna pregleda tih videa. Multimilijunska brojka je točna, što znači da se od toga na kraju priče može ozbiljno zarađivati. Taj je fenomen u Hrvatskoj lani, prije svih, prepoznala ekipa Styrijina JoomBoosa, odnosno voditelj tog projekta Matej Lončarić i njegova producentica Maša Zibar. Oni danas imaju 60.000 pretplatnika na JoomBoosovu kanalu na YouTubeu i 10 milijuna posjeta, što se pristojno osjeti već na zaradi od klikova, što otvara i posve nove mogućnosti oglašavanja. "Styrija se vodila uspješnim primjerima sa zapadnog tržišta kad smo pokretali projekt.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu