U duhu Arhimedove izjave: „Dajte mi dovoljno dugu polugu i jednom ću rukom pomaknuti svijet“, u poslovnom svijetu su najuspješnije takozvane UČEĆE ORGANIZACIJE, one koje su spremne i osposobljene učiti brže od svojih konkurenata, bolje razumjeti izazove iz okruženja te motivirati svoje ljude i iskoristiti njihove potencijale.
„Pritisnuti“ tržištem i konkurencijom, poduzetnici imaju zadatak stvoriti vrijednost za kupca sve više kroz nova poslovna rješenja i modele koji se kvalitativno razlikuje od drugih, a koji su stvoreni uz niže troškove. Izloženost takvom konstantnom pritisku i promjenama, zahtjeva od poduzetnika razumnu inovativnost, fleksibilnost i brzinu reakcije, odnosno „dobitnu kombinaciju“ poslovne i operativne izvrsnosti, efektnosti i efikasnosti. Projekti, inicijative, eksperimenti, specijalni zadaci za pojedince ili radne timove, zahtijevaju se sve više u primjeni, „razbijaju“ shemu funkcionalne organizacije te mogu zamagliti prioritete. Da se u takvoj situaciji izbjegnu nepotrebne i ponekad skupe pogreške, potrebno je „neke stvari staviti na pravo mjesto“, znati što raditi a što ne raditi, a ono „što raditi“ i kako provesti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu