Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kamen temeljac za most Svilaj

Autor: Darko Bičak
14. rujan 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Most Svilaj dug je 660 metara/I. Galovic/PIXSELL

Nakon godina zastoja počinje premošćavanje Save na koridoru 5C.

Nakon što su sredinom srpnja u Neumu hrvatski i bosanskoherceegovački ministri prometa potpisali ugovor o izgradnji mosta Svilaj preko Save, jučer je svečano položen kamen temeljac. Most dug 660 metara stajat će 22,3 milijuna eura bez PDV-a, a troškove će podijeliti Hrvatska i BiH.  Financiranje bh dijela  osigurano je putem zajma EU i iz vlastitih sredstava, dok je financiranje hrvatskog dijela mosta osigurano putem CEF fonda s 58 posto te kredita EIB-a 42 posto hrvatskog dijela investicije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Svilaj je jedan od ključnih objekata cestovnog koridora 5C Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče, a Hrvatska je najveći dio cestovne infrastrukture već sagradila. Izvođači radova su Viadukt i Hering iz Širokoga Brijega, a rok relizacije je dvije godine. Odluka o gradnji mosta donesena je 2010., ali su zbog manipulacija u postupku poništena dva natječaja uz sudska natezanja i plaćanje odštete.

Nakon što su sredinom srpnja u Neumu hrvatski i bosanskoherceegovački ministri prometa potpisali ugovor o izgradnji mosta Svilaj preko Save, jučer je svečano položen kamen temeljac. Most dug 660 metara stajat će 22,3 milijuna eura bez PDV-a, a troškove će podijeliti Hrvatska i BiH.  Financiranje bh dijela  osigurano je putem zajma EU i iz vlastitih sredstava, dok je financiranje hrvatskog dijela mosta osigurano putem CEF fonda s 58 posto te kredita EIB-a 42 posto hrvatskog dijela investicije.

Svilaj je jedan od ključnih objekata cestovnog koridora 5C Budimpešta-Osijek-Sarajevo-Ploče, a Hrvatska je najveći dio cestovne infrastrukture već sagradila. Izvođači radova su Viadukt i Hering iz Širokoga Brijega, a rok relizacije je dvije godine. Odluka o gradnji mosta donesena je 2010., ali su zbog manipulacija u postupku poništena dva natječaja uz sudska natezanja i plaćanje odštete.

Autor: Darko Bičak
14. rujan 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close