U 18 godina održavanja varaždinski Špancirfest razvio se u jedno od najposjećenijih domaćih festivalskih događanja. Jedan od glavnih ciljeva Špancirfesta i dalje je povezivati kulturne i kreativne industrije s turizmom te biti platforma za njihov razvoj.
Uz kreativce, velik dio festivala nose poduzetnici, točnije njih 150, koji će se predstaviti u izlagačkom djelu Špancirfesta, što uključuje razne djelatnosti, od proizvodnje suvenira do OPG-ova s tradicionalnom ponudom jela i pića. "Njih 60 posto dolazi s područja izvan Varaždinske županije, a imamo i izlagače iz Slovenije i Mađarske. Što se tiče kulturnih i kreativnih industrija, treba izdvojiti projekt Kreativnica, kroz koji ćemo tržištu predstaviti rad dvadesetak mladih hrvatskih dizajnera", kaže Jelena Toth, direktorica Turističke zajednice grada Varaždina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu