Koncept edukativno-zabavne JumpingClay gline potječe iz Južne Koreje, a kao franšiza posluje od 2001. godine i prisutna je u 34 zemalja diljem svijeta s više od 500 centara i 5.000 instruktora. JumpingClay je lanac trgovina-akademija u kojima se prodaje glina za modeliranje, ali i organiziraju kreativne radionice. Jedna od najinteresantnijih činjenica je što je JumpingClay koncept nema dobnih ograničenja. Radionice su namijenjene svim uzrastima, tako da i djeca od svoje treće godine pa sve do osoba treće dobi mogu pronaći način kako izraziti svoju maštu i kreativnost upotrebljavajući glinu.
Kao majka troje mališana, poduzetnica Nediljka Dokozić imala je priliku upoznati JumpingClay radionice i proizvode te ju je, kaže, upravo njihovo oduševljenje modeliranja glinom potaknulo da i sama isproba o čemu je riječ.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu