Ludbreg, podravski gradić s tek oko 9000 stanovnika, plasirao se u finale za nagradu Europske komisije kojom Bruxelles odaje priznanje za promicanje poduzetništva u članicama Unije. Osim Ludbrega, iz Hrvatske za priznanje konkurira još jedino metropola, a europski pobjednik bit će proglašen u Bratislavi krajem godine.
Bilić
Film je sukus svega što radimo i kako pristupamo poduzetnicima.
U utrci za nagradu u kategoriji 'Poboljšanje poslovnog okruženja' u Ludbregu su osmislili trominutni promidžbeni video kojim svoju poznatu turističku famu centra svijeta šire (i) na sliku meke za investitore koji se odluče ulagati u Hrvatskoj. Da to nije samo dobar marketing, govore i činjenice: pitoreskno mjesto u blizini autoceste i željeznice opipljivo je 'business friendly'. U njemu su prisutne velike kompanije poput ACG Lukapsa, jednog od najvećih svjetskih proizvođača kapsula za farmaceutsku industriju, proizvođača ambalaže Bomarka, kao i Ducati komponenti, Oprema Uređaja, Oprema Strojeva, ali i niza malih poduzetnika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu