Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Privatni prijevoznici ulaze na stare pruge

Autor: Poslovni dnevnik
15. lipanj 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Ugovor s prvim privatnim željezničkim prijevoznikom potpisan je početkom lipnja

Izmjenama zakona otvoreno je srpsko željezničko tržište za privatnike što će utjecati na odluku koje će od 800 kilometara nerentabilnih pruga ostati u upotrebi.

Na sastanku s predstavnicima MMF-a i Svjetske banke u Srbiji Zorana Mihajlović, ministrica građevinarstva, prometa i infrastrukture, rekla je da je završen zakonski okvir za otvaranje srpskog željezničkog tržišta koji će omogućiti da se na prugama pojave i privatni željeznički prijevoznici.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

To će, prema njenim riječima, utjecati na odluku koje će pruge od 800 kilometara nerentabilnih koliko ih ima, ostati u upotrebi, o čemu će lokalne vlasti i građani biti obaviješteni najmanje šest mjeseci ranije. "Početkom lipnja potpisan je prvi takav ugovor s privatnim prijevoznikom za kombinirani prijevoz", rekla je Mihajlović, dodajući da se 430 kilometara pruga u Srbiji desetljećima ne koristi, dok na nekim dionicama nema ni šina pa se s njihovim ukidanjem može odmah početi.  

Na sastanku s predstavnicima MMF-a i Svjetske banke u Srbiji Zorana Mihajlović, ministrica građevinarstva, prometa i infrastrukture, rekla je da je završen zakonski okvir za otvaranje srpskog željezničkog tržišta koji će omogućiti da se na prugama pojave i privatni željeznički prijevoznici.

To će, prema njenim riječima, utjecati na odluku koje će pruge od 800 kilometara nerentabilnih koliko ih ima, ostati u upotrebi, o čemu će lokalne vlasti i građani biti obaviješteni najmanje šest mjeseci ranije. "Početkom lipnja potpisan je prvi takav ugovor s privatnim prijevoznikom za kombinirani prijevoz", rekla je Mihajlović, dodajući da se 430 kilometara pruga u Srbiji desetljećima ne koristi, dok na nekim dionicama nema ni šina pa se s njihovim ukidanjem može odmah početi.  

Čelnicima dvije svjetske financijske institucije prikazane su reforme u željezničkom sektoru. "Razgovaramo sa sindikatima, imamo puno otežavajućih okolnosti, ali u ovom procesu moramo biti jedinstveni kako bismo postavili dobar model i za reformu ostalih javnih poduzeća", rekla je Mihajlović. Ministrica prometa navela je da će nova vlada, kada bude formirana, donijeti odluku o visini otpremnina za višak zaposlenih, čime će se stvoriti uvjeti za daljnju uspješnu reformu Željeznica Srbije, da bi to javno poduzeće postalo suvremeno, učinkovito i profitabilno. 

Autor: Poslovni dnevnik
15. lipanj 2016. u 21:59
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close