Siniša Topalović, direktor zagrebačkog ureda Horwath HTL-a, upozorava da je Hrvatska uspjela ‘napumpati’ fizičke rezultate, ali joj treba barem 50.000 novih ključeva u hotelima i resortima želi li dugoročno igrati globalno i konkurentno.
Geopolitička situacija koja je turiste ove godine preusmjerila i u Hrvatsku nije razlog da se zanosimo dobrom rezultatima, već prilika da se ozbiljno pozabavimo internim problemima – riješimo turističko zakonodavstvo, destinacijski menadžment, napokon sustavnije dotaknemo pitanje edukacije… Ta prilika neće dugo trajati, pa bi ju trebalo pametno iskoristiti, upozorava u razgovoru za Poslovni turizam Siniša Topalović, direktor zagrebačkog ureda konzultantske kuće Horwath HTL, s kojim smo razgovarali o hotelskim investicijama u Hrvatskoj, snažnom rastu privatnog smještaja i konkurenciji ekonomije dijeljenja te razvoju kongresnog turizma. “U turizmu globalni volumen kontinuirano raste, samo se seli fokus s jedne regije na drugu, ovisno o političkim, sigurnosnim i ostalim mikro uvjetima. Sad imamo priliku koja neće dugo trajati, sve je već rasprodano, Rusi sele rezervacije iz Turske, traže Mediteran, sigurnije destinacije. Sad je prilika da ojačamo sustav, za što nam ne treba puno novca, nego volje da se donose odluke, i da se krene u konsolidaciju upravljanja destinacija. Ne treba se zavaravati ovim stanjem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Interview sa glavom i repom. Svaka cast!
Uključite se u raspravu