Objašnjavajući razloge koji stoje iza ove odluke, stručni žiri je posebno istaknuo doprinos agencije razvoju PR industrije u regiji te snagu njezine mreže budući da Grayling ima 10 ureda u Srednjoj i Istočnoj Europi u kojima zapošljava 170 konzultanata. Upravo to agenciji omogućava razvijanje i implementaciju nekih od najzanimljivijih regionalnih kampanja. Osim toga, istaknuli su i činjenicu da je agencija Grayling nastavila rasti u regiji Srednje i Istočne Europe, dok su mnogi konkurenti bili prisiljeni na uzmak. Stručni žiri je također naglasio važnost područja Public Affairs kao jednog od pokretača rasta agencije Grayling u regiji Srednje i Istočne Europe.
„Ova nagrada nije odraz samo proteklih 12 mjeseci. Ona je rezultat napornog rada na izgradnji i održanju mreže u Srednjoj i Istočnoj Europi, koja može pružiti jednaku kvalitetu usluge kao i ponajbolje agencije u Zapadnoj Europi i SAD-u, više od 20 godina. Još uvijek smo najpoznatiji po radu u više zemalja u regiji i istina je da s većinom naših klijenata tako radimo, ali mi je drago da je prepoznata i naša snaga u području Public Affairs, budući da je to područje zaslužno za gotovo polovinu naših prihoda u Srednjoj i Istočnoj Europi” – izjavo je Jan Šimunek, izvršni direktor tvrtke Grayling za Europu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu