Bilo da je riječ o blogerima koji prate modu, gastronomiju, kozmetiku ili nešto posve drugo, njihov utjecaj na poslovni svijet postaje sve veći, a angažmani i suradnje blogera s poznatim brendovima sve poželjnije i učestalije. Stoga nimalo ne čudi što brojne domaće kompanije poput PIK-a, Dukata, Jadrana, posuđa Metalac ili pak strani brendovi Catrice i Essence uspješno surađuju s blogerima te zajednički rade na promociji gradeći i učvršćujući status i prepoznatljivost svojih proizvoda.
Prije tri godine PIK je svoju stranicu Volim-meso.hr odlučio redizajnirati, ne samo vizualno nego i strateški i sadržajno. Kako kažu, cilj je bio stvoriti aktivnu online zajednicu ljubitelja mesa te promovirati sve benefite njegove konzumacije . Autori na portalu su ljudi koji istovremeno kuhaju, fotografiraju i pišu, a birani su prema afinitetu i načinu prezentacije svojih jela, stilu pisanja i prenošenja znanja o pripremi mesa."Na tržištu je postojao nedostatak kvalitetnog izvora informacija o crvenom mesu, no da bi takav izvor bio atraktivan širem tržištu, trebalo je osmisliti projekt koji će svakodnevno nuditi inspiraciju, odgovore i rješenja svojim korisnicima", objašnjavaju iz PIK-a. Dvije godine nakon pokretanja projekta, napravljeno je opsežno istraživanje koje je pokazalo kako osobe koje pripremaju i kupuju crveno meso svakodnevno koriste Volim-meso.hr za inspiraciju, edukaciju i rješenje praktičnih problema vezanih uz meso.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu