Hrvatski građani u trgovačkim lancima prednost daju domaćim proizvodima, nemaju naviku mijenjanja proizvoda koje su navikli kupovati, a njihova kvaliteta im je važnija pri odluci o kupnji od same cijene, pokazalo je istraživanje na On-line panelu MCA grupe.
Agencija za istraživanje tržišta MSA Adria, koja posluje u sklopu MCA grupe, provela je on-line anketu nad 624 ispitanika kako bi se utvrdile potrošačke navike hrvatskih građana u trgovačkim lancima. Anketa je provedena od 9. do 11. svibnja, a u upitnik je poslan na 1.000 članova panel kluba reprezentativnih općoj populaciji prema spolu, stupnju obrazovanja i broju stanovnika u županijama.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu