U stvaranju ‘cool’ destinacije ključna je suradnja javnog i privatnog sektora, ali i moderna tehnologija koja može uvelike smanjiti troškove te povećati učinkovitost, kako bi se razvile brojne dobre poduzetničke inicijative u turizmu i izbjeglo pogodovanja.
Paul Bradbury, britanski bloger s hvarskom adresom i osnivač portala Total Croatia News smatra da bi Makarska u promociji još bolje mogla iskoristiti recimo svog ‘galeba’, skulpturu lokalnog zavodnika koji grli turistkinju, a Lepoglava svoj fosilni vulkan. “Društvene mreže i tehnologije ‘krive’ su za to da danas nismo više mi jedini koji kreiraju imidž destinacije, već često to čine drugi, snimajući video uratke koje puštaju na internetu. To nekad i ne odgovara stvarnosti, poput promo videa za festival Ultra koji uključuje snimke Bola na Braču, iako je Bol odbio domaćinstvo Ultre i nije party destinacija”, kaže Bradbury.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.U naslovu daju brojku (čini mi se da su ju lupili iz glave s obzirom da je Dubrovačka prošle godine imala malo manje od 500 tisuća), a kasnije u tekstu ni slova o tome… Odlično novinarstvo!!
He, da su austrijanci ili talijani vlasnici odavno bi oni složili žičaru i hotele sa welnesom i bazenima da rade 12 mjeseci,,,, i pobrali lovu,, ovi naši kre….i od politicara samo trabunjaju o ustašama i partizanima
Uključite se u raspravu