U slovenskoj luci Kopar pretovari se četiri puta više tereta nego u Luci Rijeka. Bolje je povezana sa željezničkom infrastrukturom – ima pet industrijskih kolosijeka naprema riječkih dva, kao i niže troškove. Želi li joj Luka Rijeka konkurirati, morat će se bolje povezati sa zaleđem, riješiti niz operativnih problema i uskih grla.
Istaknuo je to Jakov Karmelić, direktor pomorske agencije CMA CMG Croatia, na gospodarskim razgovorima o prometu u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK). "Krajnjem korisniku važno je ukupno tranzitno vrijeme i troškovi prijevoza. Hrvatska ima komparativne prednosti, no na tim osnovama treba izgraditi konkurentske prednosti", istaknuo je Karmelić. Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Oleg Butković naglasio je još jednom potrebu izgradnje nizinske pruge Rijeka-Zagreb.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu