Internetski mediji uvijek traže način kako da povećaju broj klikova na svoje objave, ali i kako da čitatelja što duže zadrže na svojoj stranici.
Upravo zato neki medijski izdavači misle da je bolje za njih da što više ljudi klika na njihov sadržaj, što je i logično kad se zna da je broj klikova jedini uvjet za privlačenje oglašivača pa tako i novca.
Ta poslovna logika dovela je do toga da se naslovi na tekstovima često namjerno čine senzacionalnijim nego što jesu – u prijevodu, skupljaju se klikovi (clickbait). Ovo se posebno ističe na društvenim mrežama poput Facebooka.
No, Facebook je ovoj pošasti odlučio stati na kraj. Odsad će mjeriti koliko korisnik provodi čitajući tekst objave da bi zatim izračunao hoće li slični tekstovi, s iste stranice ili neke druge, biti relevantni ostalim krajnjim korisnicima.
To će biti prava mala revolucija. Ako Facebook ovo provede u djelo na najavljeni način i bude mjerio vrijeme provedeno na nekom linku dogodit će se to da će relevantniji sadržaj zauzimati višu poziciju u News Feedu, prenosi N1.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Kad sam procitao “iritantna pojava” mislio sam da ce zabraniti slike Zorana Milanovica na fejsu.
Ako FB to provede bankrotirat će kao i drugi koji to proverdu. Jer sve je to jedna velika navlakuša
Uključite se u raspravu