Globalni proizvođači automobila osjećaju pritiske sve oštrije konkurencije u Kini i posustalog rasta prodaje na tom najvećem svjetskom tržištu automobila, neke su od poruka predstavnika industrije okupljenih na netom otvorenom Sajmu automobila u Pekingu.
U Kini je prošle godine ukupno prodano 24,6 milijuna vozila, čime je stekla status ključnog tržišta za strane proizvođače kao i za domaće brendove. No, te brojke pokazuju rast prodaje za svega 4,7 posto u odnosu na 2014. godinu kada je prodaja porasla za 6,9 posto, pokazali su podaci Kineskog udruženja proizvođača automobila. "Prodaja usporava. Kinesko tržište uistinu djeluje zrelo. Ono je dio okruženja koje obilježava sve veća konkurencija", kazao je predsjednik i izvršni direktor kineskog ogranka Forda John Lawler.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu