Google je još jednom opalio paljbu po desetljećima starom TV oglašavanju tvrdnjom da oglasi koje oni nude na YouTubeu imaju veću snagu uvjeravanja gledatelja da kupe proizvode. Googleov Matt Brittin će na oglašivačkoj konferenciji Advertising Week objaviti kako su u 77 posto vremena YouTube oglasi bili učinkovitiji od TV oglasa, objavio je Guardian koji je došao do ovog izvješća.
Internetski div je napravio analizu 56 studija slučaja brandova iz šest različitih industrija u osam europskih zemalja između 2013. i 2016. godine, a ti podaci su im pokazali veći povrat investicije na YouTubeu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu