Tri najveća svjetska glazbena nakladnika Universal Music, Sony Music i Warner Music – nezadovoljni podjelom dijela prihoda – kreću u pregovore o licenciranju sadržaja s Googleovom video-platformom YouTube. Naime, čelni ljudi diskografskih kuća upozoravaju da, unatoč velikoj popularnosti glazbenih spotova na YouTubeu, oni od toga zarađuju tek "kikiriki".
101posto
porastao je lani broj dostupnih pjesama
Najveća se razlika uočava između prihoda zarađenih od glazbenih sadržaja na kanalu i prihoda od reklama koje se prikazuju za vrijeme reprodukcije glazbenog sadržaja, a koje YouTube zadržava. Samo u prošloj godini broj pjesama koje su dostupne putem besplatnih streaming servisa gdje je YouTube najveći porastao je za 101 posto, prenosi The Financial Times, dok su povezani prihodi u glazbenoj industriji rasli tek 31 posto. "Tehnološki se divovi bogate na štetu ljudi koji zapravo glazbu stvaraju", komentirao je Cary Sherman, predsjednik i izvršni direktor američke udruge diskografa RIAA.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu