Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Dalija Jelić nova direktorica Odjela za odnose s korisnicima Optima Telekoma

Autor: Poslovni.hr
08. travanj 2016. u 10:47
Podijeli članak —
Foto: Goran Stanzl / Pixsell

Dalija Jelić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i završila poslijediplomski znanstveni studij Menadžmenta na istom fakultetu stekavši titulu magistre ekonomije.

Dalija Jelić nova je direktorica Odjela za odnose s korisnicima Optima Telekoma. Na toj će poziciji bit zadužena za područje odnosa s korisnicima,  poboljšanja korisničkog iskustva te pozadinskih poslova s korisnicima.  

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Dalija Jelić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i završila poslijediplomski znanstveni studij Menadžmenta na istom fakultetu stekavši titulu magistre ekonomije. U Optima Telekom dolazi s pozicije regionalne voditeljice direktne prodaje tvrtke Vipnet, a prethodno je bila na voditeljskim pozicijama raznih sektora u uglednim tvrtkama poput Saponije Osijek, Orbica i Dicentra.

Dalija Jelić nova je direktorica Odjela za odnose s korisnicima Optima Telekoma. Na toj će poziciji bit zadužena za područje odnosa s korisnicima,  poboljšanja korisničkog iskustva te pozadinskih poslova s korisnicima.  

Dalija Jelić diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i završila poslijediplomski znanstveni studij Menadžmenta na istom fakultetu stekavši titulu magistre ekonomije. U Optima Telekom dolazi s pozicije regionalne voditeljice direktne prodaje tvrtke Vipnet, a prethodno je bila na voditeljskim pozicijama raznih sektora u uglednim tvrtkama poput Saponije Osijek, Orbica i Dicentra.

”Odjel za odnose s korisnicima jedan je od najvećih i najvažnijih Odjela u Optima Telekomu čija je osnovna zadaća osiguravanje zadovoljstva korisnika. Vjerujemo da će kolegica Jelić svojim velikim znanjem i iskustvom doprinijeti daljnjem jačanju naše vodeće pozicije u području odnosa s korisnicima kroz pružanje najkvalitetnije usluge korisničke podrške na tržištu", izjavio je Zoran Kežman, predsjednik Uprave Optima Telekoma.  

Unutar Odjela za odnose s korisnicima djeluje i Optimin Kontaktni centar u Osijeku, prvi certificirani kontaktni centar u regiji koji pruža podršku korisnicima od 0-24 sukladno najvišim standardima. Koliko su korisnici zadovoljni radom i trudom Optiminih agenata pokazuju istraživanja tržišta korisnika, ali i nagrada Contact Center Akademije za najboljeg agenta kontaktnog centra u Hrvatskoj.

Autor: Poslovni.hr
08. travanj 2016. u 10:47
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close