Talijanska Lavazza, obiteljska kompanija s tradicijom duljom od sto godina, hrvatsko tržište smatra izuzetno važnim, ponajprije zbog dobrih poslovnih rezultata u regiji Istočne Europe, u čijem je sastavu i Hrvatska, koja je zabilježila pozitivan rast od osam posto u odnosu na prošlu godinu, ističe u razgovoru za Poslovni dnevnik glavni direktor za globalnu prodaju Lavazze Mauro Mantovani. Tržišna prisutnost u Hrvatskoj dulja od 20 godina i novo partnerstvo s Orbico grupom prilika su, kaže, za proširenje baze kupaca i osnaživanje odnosa s postojećim klijentima, ali i za dodatno proširenje portfelja proizvoda.
1,4milijarde
eura premašio je promet Lavazza grupe u 2015.
Koje su najveće prednosti hrvatskog tržišta?
Tržište kave je nestalno, pa se tako i u Hrvatskoj slika kave dramatično mijenja. Promijenila su se mjesta i načini konzumacije: kava više nije vezana samo za vrijeme doručka ili nakon ručka, postala je napitkom za cijeli dan. Espresso i njegove inačice, a ponajprije cappuccino, dio su svakodnevnih rituala. Naš cilj je značajno ojačati konkurentnost i utjecaj na hrvatsko tržište, oslanjajući se na snažno prihvaćanje i preferiranje brenda Lavazza među potrošačima. Srednjoročni ciljevi su nam još ambiciozniji: nadamo se da možemo nadmašiti trenutačne rezultate.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu