Na koju ćete kartu odigrati kako bi vaša marketinška poruka odjeknula u svijesti kupaca na koje njome ciljate – odgovor na to pitanje krije se u cijelom jednom ”mixu” ili kombinaciji brojnih faktora koji se tiču izravno vašeg biznisa i općenito vašeg područja djelovanja. Humor bi mogao donijeti dobre rezultate, ali pri korištenju humorističnih elemenata vodite se faktorom dobrog ukusa; inače bi se vaša reklama mogla pretvoriti u ”farsu na vlastitu sramotu” navodi Lamix.
Kakve god adute u stvaranju vaše marketinške poruke vi koristili, od samog početka imajte na umu dvije stvari. Prije svega, krenite od vaše publike. Ljudi kojima se obraćate oglašavanjem su najvažniji putokaz u kojem će smjeru vaša marketinška poruka uopće ići. Kakvu ćete priču svojom reklamom prodati ovisi i o tome po čemu se želite diferencirati od ostalih koji prodaju isto što i vi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu