Njemački proizvođač sportske opreme Adidas Group izvijestio je u četvrtak da je smanjio neto gubitak u četvrtom tromjesečju zahvaljujući snažnim prihodima koje su poduprli dobri rezultati oba brenda, adidas i Reebok.
U četvrtom prošlogodišnjem tromjesečju grupa je zabilježila neto gubitak od 44 milijuna eura. U istom razdoblju godine ranije iznosio je 140 milijuna eura. Ako se izuzmu promjene valutnih tečajeva, grupa je u posljednja tri prošlogodišnja mjeseca poslova s neto gubitkom od 28 milijuna eura, u usporedbi s gubitkom od 62 milijuna eura godinu prije.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu