Osobni aspekt je vrlo bitan cijelokupni dojam kvalitete usluge. Iako neopipljiv, u mnogim situacijama pokazuje se važniji od materijalnoga i predstavlja kompetitivnu prednost u izboru hotela i/ili ugostiteljskog objekta. Nije uvijek moguće pružiti izvrstan proizvod, ali uvijek se može pružiti izvrsna usluga! Za to su potrebna specifična znanja, vještine i stavovi, odnosno: srdačnost, uslužnost, učinkovitost, ljubaznost…
Zaposlenicima koji su u neposrednom kontaktu s gostima, izuzetno je važno osvijestiti važnost gosta, čije želje moramo nadmašiti, a ne samo zadovoljiti; čija pitanja moramo predvidjeti, a ne samo odgovarati na već postavljena; kojemu moramo pokazati ljubaznost tako da se osjeća kao da je jedini, a ne jedan od mnogih.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu